Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Εξετάζοντας την επιβράβευση στο σχολείο: Πόσο βοηθά τελικά το μαθητή;

Σε άρθρο της The Telegraph το 2009 γράφτηκε από τον Graeme Paton ότι «η τακτική των δασκάλων να δίνουν στους μαθητές συνεχώς βαθμούς, αυτοκόλλητα και γλυκά είναι «αντιπαιδαγωγική» και μάλιστα πρόσθεσε την άποψη ότι οι μαθητές μπορούν να κάνουν ορισμένες εργασίες χωρίς ανταμοιβή, αφού έχουμε φτάσει σήμερα να δίνουμε πιστοποιητικά για τα πιο αδιάφορα επιτεύγματα. […]

Εναλλακτική Δράση



from Εναλλακτική Δράση https://ift.tt/2KyAKfY
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου